Futurama

ONLINE DOWNLOAD GAME CZ TITULKY

Další informace o českém dabingu

Autor: Tom | Datum: 22.01.2009

Dostaly se k nám další informace ohledně českého znění Futuramy. Když jsme psali, že se polemizuje o tom, zda si zdroj předchozích novinek nespletl jméno dabéra Phillipa Frye, tak jsme měli pravdu. Nejedná se o Martina, nýbrž Jana Dolanského.

Dále je znám dabér profesora Farnswortha, je jím Dalimil Klapka, který mimo jiné dabuje dědu Simpsona. Dalším žhavým tématem diskuse je bezesporu to, kdo bude dabovat Zoidberga. I na to máme odpověď, bude to Bohdan Tůma, nositelem jeho hlasu je kupříkladu Clancy Wiggum ze Simpsonových, ale má podíl i na animovaných filmech jako Za plotem nebo Spláchnutej.


Podle neověřených informací se Futurama již dabuje. Na YouTube.com se objevilo vteřinové video, kde by měla být údajně zachycena ukázka dabingu Martina Stránského jako Bendera. Jedná se zřejmě o fake, tedy o falešný materiál. Hlas je zřejmě vystřižen ze seriálu Dr. House.

Sledujte i nadále tento web, přineseme vám ty nejnovější informace. Smajlík



1 | Harry

Poslíček

Avatar - Harry

22.01.2009 22:10

Zdar... Profesor a ten ječivej dědek ze Simpsonů???? To fakt ne.... A zoidberg.... radši pomlčet.... Prostě ne.. .Další dobrej seriál zprzněnej... Smajlík no a Fry?Taky žádná sláva... Sorry za ty výrazy ale jsem strašnej negativista Smajlík Zdar


2 | Keksi

Kuchař

Avatar - Keksi

22.01.2009 22:26

Harry: Ale no tak, každej dabér si trošku umí pohrát s hlasem, to že dabuje dědu simpsona neznamená, že zkazí Profesora...stejne tak u Zoidberga.

Jo Bohdan Tůma je Borec. Smajlík

Tom: to jsem já "Jarda" už mi to jde našel jsem i přihlašovací udaje na ten první profil, ale nechci se tu jmenovat jako "jardab" Smajlík


3 | Tom

Majitel společnosti

Avatar - Tom

22.01.2009 22:29

Keksi: Achjo, tak jak? Smajlík


4 | G.Farnsweerth

Kapitán lodi

Avatar - G.Farnsweerth

22.01.2009 22:33

Takže Klapka? No to jsem tedy zvědav.. Ale každopádně nezměním názor, že zůstávám o online Futuramanie.


5 | Keksi

Kuchař

Avatar - Keksi

22.01.2009 22:36

Tom: chci tu být jako Keksi nikoliv "jardab"


6 | Tom

Majitel společnosti

Avatar - Tom

22.01.2009 22:42

OK, v tom případě musím smazat tento účet. A už to prosím neřeš tady. Smajlík


7 | Harry

Poslíček

Avatar - Harry

22.01.2009 22:43

Keksi: Jo to jo ale nevím, nevím... Ale každopádně originál je originál Smajlík a už mám stažený 3 serie tak mě je jedno jak to budou dávat Smajlík Zdarec


8 | Keksi

Kuchař

Avatar - Keksi

22.01.2009 22:46

Já mám strašně dlouho doma na DVD všechny epizody...teda je to asi 5 DVD Smajlík No a taky všechny filmy, ale za tu dobu jsem se nejak dopracoval jen ke konci druhe serie...baví mě to, ale radši to sleduju česky, dkyž Perla group vydá novej díl .. Smajlík Každopádně se na ten dabing na Primě těším už i jen proto, že jsem zvědavý jak moc to pokadí..


9 | Deamonick

Mechanik

Avatar - Deamonick

23.01.2009 06:39

no ja ich nepoznám takže uvidim dabing ale zoidberg a ked ho predstavim ako wigguma no ale ved uvidime ved nadej umiera posledná tak uvidime možno to nebude ani take zlé Smajlík


10 | kozlick

Poslíček

Avatar - kozlick

23.01.2009 09:54

No teda nwm, zoidberg strašný, a profesor taky. Jako na profesora se asi bude dát ještě zvyknout ale aby zoidberg mluvil tim vysokym hláskem? Smajlík no fuj... JInak je to teda dobrý mno, bender s ejim poved...


11 | swobys

Poslíček

Avatar - swobys

23.01.2009 10:47

vole to bude ale prca zvlast jak bude asi zoidberg delat to svoje vupupupuppupu


12 | swobys

Poslíček

Avatar - swobys

23.01.2009 10:57

koukejte to je hruza Smajlík http://www.youtube.com/watch?v=WDZlKzv2RlM


13 | adamskl

Kapitán lodi

Avatar - adamskl

23.01.2009 13:06

no teda kouk sem se na to vidko a teda fakt hnus vzdyt to se neda poslouchat


14 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

23.01.2009 13:12

swobys: uz i tom rekl ze jde o fake takze takhle to urcite nebude


15 | WebName05

Kapitán lodi

Avatar - WebName05

23.01.2009 13:27

Tak tahle novinka mě utvrdila v tom že se na to nebudu dívat česky.


16 | Leafy

Mechanik

Avatar - Leafy

23.01.2009 13:31

většině: OMG, jak už bylo řečeno, ty dabéři si taky dokážou pohrát se svym hlasem, takže si nemůžete představovat Clancyho hlas na Zoidym.


17 | n5ver

Kapitán lodi

Avatar - n5ver

23.01.2009 13:37

no lidi sem rat ze philipa bude dabovat j. dolansky! podle me se na nej hodi Smajlík


18 | sardinek

Poslíček

Avatar - sardinek

23.01.2009 14:46

podle mě se ty nové hlasy hodí samozřejmě nebude to jako originál ale ti dva dabéři sou zkušení takže to jde


19 | kozlick

Poslíček

Avatar - kozlick

23.01.2009 14:49

Jo zbytek je určitě dobrej, ale nesedí mi profesor a zoidberg mno.. ae je fakt že asi nebude znít jako wiggum Smajlík


20 | Tom

Majitel společnosti

Avatar - Tom

23.01.2009 15:42

Nejste normální... Jasně jsem o tom videu z YT psal na konci novinky, tak co zas hrotíte...


21 | Bzzbzz

Mechanik

Avatar - Bzzbzz

23.01.2009 16:22

Hehe to video je až vtipný - kdopak tomu věřil???? Nebojte bude to super....


22 | Keksi

Mechanik

Avatar - Keksi

23.01.2009 16:43

No uvidíme, myslím, že to nebude až tak špatný ten dabing, je t spíše o zvyku na Anglický dabing, jen škoda, že se Futuramy neujala taky česká televize, myslím, že by sme se tu nemeěli hádat, jestli to bude dobré nebo ne Smajlík protože, dokud neuvidíme, nemůžem posoudit.


23 | fry

23.01.2009 18:21

mislim ze to bude supr Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


24 | tygr.karlos

23.01.2009 18:36

A stejně máme lepší dabing, posuďte sami Smajlík
http://perlagroup.ic.cz/download-stahujte/download-serialu-zvuku/


25 | Papi

Kapitán lodi

Avatar - Papi

23.01.2009 18:37

Myslim, že Dalimil Klapka jako profesor nebude špatnej. V simpsonových kromě dědy Simpsona dal hlas i Skinnerovi. Profesor by mohl být někde mezi těma dvěma... A Zoidyho snad taky zvládnou


26 | paweza

Mechanik

Avatar - paweza

23.01.2009 20:03

no dabing celkem ujde, ale dám přednost originále, na zoidiho nikdo z těch dabérů nemá


27 | Keksi

Mechanik

Avatar - Keksi

23.01.2009 22:32

Na Zoidyho ne, na Bendera ne....Fry je v angličtině už nahraditelný a Leela jakbysmet...Farnsworth, tam stačí jakek koliv duchodcovskej hlas a u AMy hlas sexy holčiny...takže akorát Zoidy a Bender mi z angličtiny přijdou nenahraditelný...

Jinak jak už psal "tygr.Karlos"...Perlagroup jsou nejlepší Smajlík


28 | Mr.Mouse

Lékař

Avatar - Mr.Mouse

23.01.2009 23:01

no žádná sláva asi to nebude zrovna nej .. A Paweza ma pravdu a keksi taky proste bender a Zoiberg jsou neco co proste nejde nahradit .. Noa samozřejmě Perlagroup sou rozhodně lepší .. od nich se mi to moc líbilo a bedner byl cool ale prostě na originál nikdo nemá ..
Noa Amy ? Tam bych asi dal nějakou trošku trhlou a trošku divnou Holku noa samozřejmě Sexy jak už říkal Keksi Smajlík Smajlík
No hodně mě zajmá jaký to bude ale podle mě žádná sláva měli tam dát někoho lepšího ..


29 | Keksi

Mechanik

Avatar - Keksi

23.01.2009 23:06

Ale no táák, nekomentuj dokud to neuvidíš, nikdy nevíš co se vyvyne Smajlík


30 | markwy

24.01.2009 15:38

Souhlasim s tema z vas, co jsou zatim klidni. Jak tu jiz padlo - to, ze Martin Stransky dabuje House, neznamena, ze Bender bude znit jako House, budte v klidu a nekritizujte, dokud to neuvidite :)


31 | nibbler

Kapitán lodi

Avatar - nibbler

24.01.2009 15:56

podľa mňa by ešte mohli Prof. Farnsworth a zoidy dopadnúť dobre. ale bendyho pokazia. Smajlík


32 | Tom

Majitel společnosti

Avatar - Tom

24.01.2009 16:04

Já jsem celkem rád ze Zoidberga... Bohdan Tůma umí výborně pracovat s hlasem. Smajlík


33 | terentule

24.01.2009 17:01

Taky si myslím, že by to mohlo být fajn...Stránský je super dabér a herec, tak myslím, že Bendera zvládne :). Profesor a Zoidy by taky mohli být dobrý...prostě si samozřejmě nesmí člověk představovat ty postavy, co dabovali předtím :)
Podle mě nemá moc cenu srovnávat hlasy v čj a aj...podobný by být měly, ale kdyby člověk slyšel nejprve český dabing a pak anglický, přišlo by mu to divné naopak...tak je to s veškerým dabingem... :). Simpsonovi mi taky přišli lepší v čj, protože jsem je znala dřív :)


34 | KeJ_Ti

Mechanik

Avatar - KeJ_Ti

24.01.2009 18:10

Hej těším se jak malá ... Smajlík


35 | Bzzbzz

Mechanik

Avatar - Bzzbzz

24.01.2009 18:42

Jo já se taky tšim!!! A vítě že ten Stránský dabuje i Carlose ze Zoufalýyh manželek.... Hm... tak se nechme snad pozitivně překvapit.... Smajlík


36 | fry

24.01.2009 19:35

opravdu vsichni tam ve cz futurame muzou zmenit hlas bude to supr Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


37 | nibbler

Kapitán lodi

Avatar - nibbler

24.01.2009 20:16

jj B.Túma je super dabér. Smajlík


38 | Lena

Kapitán lodi

Avatar - Lena

24.01.2009 23:16

musim říc že leela mi rozhodně chybět nebude ale zoidy to je jiná....ale co i kdyby to byla katastrofa můžem v klídku dál sledovat starý dobrý díly v ang Smajlík


39 | Polda12345

Kuchař

Avatar - Polda12345

25.01.2009 11:04

Jenom jsem zvědavej jak to bude se Zoidbergovo vupupupupupupupu. Doufám že to nechaj v originále jako Homerovo D´oh


40 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

25.01.2009 12:54

Tady je vidět že peníze hýbou světem, Dr. Haus je oblíbený seriál, sledovanost tohoto seriálu se počítá na desetitisíce, Dr. Hause dabuje Martin Stránský, možná že je to právě ten člověk diky kterému je seriál tak oblíbený, tak bude dabovat i ten novej seriál co jsme koupili před pár dněma. co vy na to, celá Prima zaječí: "Hurá" jen Stránský řekne "Kurwa" ale to snadno zanikne. Martin to dokáže, už ve školce uměl napodobit spoustu lidí a Bender, mírně skřípavý hlas nebude problém. Jen ho sere to že se domů bude vracet za totální tmy z hlasivkama uplně našrot. A co si asi říká Managment Primy: "Pořád je lepší platit přesčasy než dalšího zaměstnance." A co si říká dál?: "Je tam spousta vtipů na americký výrobky a narážky na slavný osobnosti z ameriky, to nikdo nepochopí, dáme tam narážky na naše výrobky, firmy a osobnosti aby s toho diváci něco měli. Takže nakonec ten dabing bude Prima. Jinak musíme do těch 25 minut nacpat aspoň dvě 15minutový reklamy aby to byla ještě Hypernova a Globus. Prostě špic dabing, já osobně dávám přednost originálu o dabovanou futuramu nemám zájem, už jenom pro to že to nebude tak okořeněny a spoustu peprnejch nadávek od Bendera tam uslyšíme slabý český napodobeniny.


41 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

25.01.2009 13:05

http://cz.youtube.com/watch?v=8JpuPriqFTQ Smajlík Smajlík


42 | tygr.karlos

25.01.2009 14:42

JimboExplorer:
Dr.House = Nova
Futurama = Prima
Jinak já bych se přímo dabingu nebál, vždyť to nemusíme sledovat. Problém je v tom, že o Futuramě najednou začnou mluvit všechny lamy, co o ní nikdy neslyšely a nechaly si jí naservírovat až naší drahou Primou. S každým dalším seriálem, který se pustí na CZ televize mě tyhle lidi začínají štvát čím dál víc Smajlík


43 | terentule

25.01.2009 17:18

Stránský dabuje například i Bootha ze Sběrtelů kostí ;).

Jinak mě docela udivuje ta místní povýšenost nad těmi, co to nesledovali a začnou třeba až s příchodem na Primu.
To si myslíte, že jste nějaká elita? Stačí párkrát kliknout a sledovat to může každý stejně...
Člověk nemůže sledovat všechno a prostě to třeba objeví až na českých televizích...


44 | Claypool

Mechanik

Avatar - Claypool

25.01.2009 17:21

fakt me zajima jak to dokuti nakonec by to mohla byt fakt prdel xD


45 | bender-robot

Lékař

Avatar - bender-robot

25.01.2009 18:03

jsem zvědavý Smajlík


46 | Mr.Mouse

Lékař

Avatar - Mr.Mouse

25.01.2009 19:25

no jo možná máš pravdu ale bude to velmi zajmavé Smajlík Smajlík


47 | tygr.karlos

25.01.2009 21:08

terentule: Nejde o povyšování. To je tak, že když se dneska s někým bavíš o futuramě, tak víš že jí zná, má ten seriál zkouknutej, baví ho, ví o něm něco víc a projevil alespoň nějakou zvláštní snahu aby se k němu dostal.
Po odvysílání v TV bude mít potřebu každej Lojza diskutovat ten "novej" díl a člověk ztrácí přehled.
Je to jako když nekomerční kapelka skočí do komerce. Původní fanoušci jsou naštvaný, protože už jsou jenom v davu těch, kteří se o ní dozvěděli až z reklamy a pravděpodobně ztratí zájem až sejde z TV obrazovek. Jenže ty HardCore fandy pak nebaví otázky typu "Slyšel jsi už o tý nový kapele?", když jí poslouchají třeba 4 roky. Připadají si akorát jako blbci, protože to vypadá, že jí poslouchají jenom proto, že je strašně cool a moderní a stádovitě kopírují všechny ostatní.
Napsal jsem to blbě, je mi to jasný. Doufám že myšlenka předčí formu Smajlík


48 | Bzzbzz

Mechanik

Avatar - Bzzbzz

25.01.2009 21:30

Já se zas náhodou těšim až to bude zát víc lidí! Chci někomu říct jak je to hustý nebo třebas u přirovnání a tak prostě mě teď nikdo nechápe ale snad pochopí............ Sakryš to jsem asi napsala trochu nesrozumitelně což? Jako že když je něco jako ve Furutamě.... A většina lidí ví prd... Jo fakt se těšim až budem s kámošema rozebírat epizody a já budu ta která řekne ale počkej ještě to bude hustý... Snad budou dávat i ty filmy..... Smajlík


49 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

25.01.2009 21:53

For tygr.karlos: Já bych neřek žes to napsal blbě, podle mě máš úplnou pravdu, my jsme lidi, kteří jsou kulturní a inteligentní, to znamená že víme něco o kulturním dění. Ty jelita co koukají na televizi znají všechno jen z bedny, jinak se o nic nezajímají. Jenom pak ze sebe dělají chytrý, protože to bylo včera ve zprávách. Když v bedně řeknou: "Rath je tyran" tak ho nemá nikdo rád ale když o něm řeknou "je super" tak ho začnou všichni žrát. Kdyby Tokio Hotel poslouchalo 100 lidí tak je tady v čechách nikdo neposlouchá. Každej dělá a poslouchá to co dělá a poslouchá masa, nikdo se neubrání, všichni se nechají strhnout. Nikdo nemá svůj vlastní názor protože se bojí že ho odstrčí z davu, proto čuměj na Rodiný pouta, Dr Hause, Nemocnici na kraji města. Čuměj na to i jejich kamarádi a oni se pak v hospodě nemají o čem bavit, proto říkají že jsou to super seriáli, naco mít svůj vlastní názor, když pak jste odstrčenej zdavu. A uplně vidím jak to bude s tím dabingem, Prima se nebude řídit původním zněním textu, místo amerických osobností s kterých si v seriálu dělaj prdel tam budou postavy tipu Přemek Podlaha, Karel Gott, Helena Vondrášková, uplně to tím poserou, protože masy to tak chtějí, masy to jinak nechápou. Ale pořád je tu starej super Dabing, který ale masy znát nebudou, protože masy se nezajímají do hloubky. No dabingu se fakt spíš bojím než se na něj těším.


50 | Harry

Poslíček

Avatar - Harry

25.01.2009 23:13

JimboExplorer: Úplně s tebou souhlasím!!! Já jsem od přírody rebel(dokonce ho i piju:D), proto jsem nikdy tady ty rádoby kultovní seriály typu Pojišťovna štěstí,VKV atd. nesledoval.A druhej důvod je že mi přijdou nehorázně trapný... Dabing bude na H***O... Například jak chcou říct jak bylo Deep South že Atlanta nebyla jen centrum Delta Airlines... To tam jako řeknou že Praha je centrem ČSA?No asi budou muset protož navím kolik Čechů ví co je to Delta Airlines nebo dokonce co je Atlanta???A každý děcko školkou poviný na to bude čumět a pak budou hulákat: "Polib mi můj lesklej kovovej zadek" ?
Smajlík No každopádně to bude zajímavý. Akorát jsem zvědavej, co budu dělat, až v hospodě to budou rozebírat starý chlapi, jak Ulici Smajlík To asi zdechnu smíchy Smajlík No nic abych to zhrnul pro mě to prostě na Primě neexistuje Smajlík Zdarec


51 | Paul

25.01.2009 23:36

Futurama je tak na úrovni, že ji sledují i fanjšmekři v té juzně v pokrytí filmy a seriály, stejně jako Stargate: Atlantis (ke kterému bych se stejně dostal, protože mě to zaujalo už, když SG-1 dávali na ORF a Nova až pár let po nich), Battlestar Galactica remake (2003, fandové a původní herci už od konce 2. seriálu v 80.letech (herec pův. Apolla hraje exteroristu vicepres. Toma Zareka)), Eureka, Heroes, Terminator: Chronicles of Sarah Connor, atd. Většina těchto seriálů se nakonec dostala i na ČT(2), Primu nebo Novu (Cinnemu), na Nově dabing posledních několik let mnohdy IMHO sux (hlasy o 2 oktávy vyšší), bohužel někdy se jen mihnou (např. série Babylon 5 a navazující Křížová výprava, Slováci jsou v tomto lepší).
Schéma je asi takové (TV i kino zhruba stejně): USA, 2 měsíce na to Rakousko, Ukrajina, pak Slovensko,... minimálně 6 měsíců po premiéře v USA ČR - a to ještě u mediálně protlačovaném seriálu klesajícím do průměru (Lost), to se snad mimo pár výjimek stává všude, ale ne tak rychle (výj.: IT Crowd (série od série lepší), seriál Futurama, u Futu. filmů to trochu kolísalo).
Já bych se Primy tolik nebál, doufám, že dabéři budou tak schopní, jak např. v originále Billy West (u hl. postav, nějaký Sal by mě až tak netankoval), kdy jsem zprvu nepoznal, že Fry, Zapp, Farnsworth i Zoidberg jsou nadabováni 1 člověkem (leda u toho poldy). Ale mají výhodu, že asi nikdo z nich nebude muset dabovat 5 postav. Smajlík
Ale pokud by Futurama zkončila, tak přesto budu optimistou, 20 let potom bude natočen (kratší) remake (tak asi 1 úvodní film, 3 série a 1 závěrečný film). Smajlík


52 | terentule

Mechanik

Avatar - terentule

26.01.2009 02:36

tygr.karlos:jo, jasně, já to chápu, třeba se taky budu cítit "lehce ublíženě" :D. Ale prostě (a nebylo to směřováno přímo na tvojí osobu, spíš tak kolektivně :)) mi přijde hloupý tvrdit, že ty co sledujou televizi jsou tupci omezený co jen papouškujou věci co zrovna letí. Ano, samozřejmě takový jsou, ale ne všichni...Já taky třeba něco zahlídnu v televizi a teprve potom se o to začnu zajímat. Ne všichni sledujou VKV, Ordinaci a další podobný "nádhery".
A naopak se nedá říct, že všichni, co si seriály stahujou jsou ty fajnšmekři, co "tomu prostě rozumí, ale ostatní to prostě nepochopí". I tak si podle mě člověk vybírá i podle toho, jak je ten seriál úspěšnej v USA (samozřejmě že to není jediné kritérium... ;)).
Pokud se to ujme, budu ráda, že si s někým budu moct popovídat o takovym super seriálu :). Dokud to není v tv, člověk to šíří mezi kámošema, jakmile to přijde, tak už nechce, aby to kdokoliv znal?

Co se týče těch referencí...co byste chtěli? Na upravování českým poměrům nevidím nic špatného (např.slovní hříčky)...má to určitě svojí míru, není třeba tam toho cpát moc. Buď tu narážku člověk pochopí nebo nepochopí...Přijde mi, že jste děsně negativistický...Vždyť u Simpsonů to funguje dobře, moc úprav do českého kontextu tam není...tak proč by to mělo být u Futuramy jiný :)? Smajlík


53 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

26.01.2009 10:20

For terentule: Protože dabing Simpsonů dělala česká nekomerční televize, tenhle dabing bude dělat Prima- takže hrůza.


54 | Skel3ton

Lékař

Avatar - Skel3ton

26.01.2009 14:59

já souhlasim s názorem že člověka ovládaj masy člověk to má v krvi ale neni to případ všech třeba já osobně sem house sledoval od třetí serie páč jsem ho pak bnahodou zkouknul když jsem se doma nudil a myslim že to neni jedinej příklad. Ov šem s futuramou se těch mas trošku bojim i když jsem do každýho dnem i noci cpal jak je futurama dobra jak se na to maj na to koukat a jak je to bombový ale slyšet z venku jak si maly děcka hrajou na bendera přitom nemaj ani ponětí o co tam jde já osobně a myslim si že i většina z vás jsme koukali na simpsnovi jako malý caparti (teda pokud jste měli to štěstí být malý capart když začali vysílat simpsonovi) a koukali jsme se na to jen protože to bylo animovaný a vubec sme nechnapali

Navic sem doufakl že futuramu odkoupí česká televize prima mě poslední dobou vytáčí hlavně těma krátkejma spotama kde do nás cpou furt VKV a jak je to super seriál i když podle mě ho sledují jen duchodci a moje máma Smajlík Smajlík dabingu jsem se nebál česko má dobré dabéry a dá se říct že je to velmoc v dabování třeba v cizině (nwm ted přesně kde kdybych si tipnul tak bych kecal) film dabuje nějakej chlap znuděným hlasem a je slyšet i cizí řeč


55 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

26.01.2009 15:53

Skel3ton: Malý děcka v Čechách se zhruba rovnají inteligencí dospělým amíkům Smajlík Někde jsem čet rozhovor s tvůrci, že se snaží do každýho dílu narvat spoustu všelijakých odkazů a pomrknutí na diváka a lidi se stejně nejvíc smějou, když si třeba Barney krkne Smajlík
Jinak ten dabing jedním hlasem se provádí v Polsku, je to i na některých DVDčkách. My možná nemáme úplně nejhorší dabing, ale když něco dostane do pracek Nova nebo Prima, tak to zpravidla dopadne tragicky. Ze seriálů třeba Dr.House je světlá výjimka, LOST stojí na straně odpadu (NOVA dabing, AXN se dá přežít)


56 | Bzzbzz

Mechanik

Avatar - Bzzbzz

26.01.2009 21:35

Úplně souhlasim s terentule... Uznávám že existujou tupci co se dívaj na to co ostatní jakože ta masa ale je to jen na postoji člověka... Každý člověk je osobnost!! A sám si vybere na co chce koukat. Třebas je sám o sobě nudnej a tak si chce aspoň s klukama v hospodě povídat o Ulici - je snad na tom něco špatnýho?????....... Nemůžete vědět co dělá masa když ste tak vyjímeční!!!! Já si třebas o Futuramě povídám s ostatníma mamkama v cukrárněě a kdo by tomu věřil???!!!!

A ohledně toho dabingu se snad budou držet titulků ne?!!!! Jak by tam asi mohli cpát Helenku??!!! Tak to nechápu jako že by nějak přelepili ty hlavy?... Nebo tak tys to pochopil tak to snad pochopí i ti tvůrci Prima dabingu!!!! Já myslim že to bude fajn!!! A víte co komu se to nelíbí ať se na to nedívá: Jasně to je svobodný rozhodnutí!!! Smajlík


57 | terentule

Mechanik

Avatar - terentule

27.01.2009 01:39

Tak já taky Simpsonovi sledovala od mala a už tenkrát jsem je měla ráda. Dřív jsem vnímala jen tu hlavní myšlenku, linii, teď když na to koukám poněkolikáté si všímám teprve těch větších drobností a narážek (a i proto mě to pořád baví :)). Ale tak to není záležitost jen Simpsonů nebo Futuramy...tak je to se všema možnejma filmama a seriálama :). Stejně jako např. Shrek...děcka se pobaví pohádkou, starší "dospěláckýma narážkama".
No a co, že si děti budou hrát na Bendera (i když nevím, vy jste si hráli na Simpsonovi :D?),mě to nevadí :D. A to že nemají tušení o co tam jde, řekněte mi, kdo má dneska tušení, o co všechno ve světě jde? Taky papouškujeme jen to co se dozvíme z médií :D


58 | Lampiiik

Kuchař

Avatar - Lampiiik

27.01.2009 10:10

Vim že to nikdy nebude takový jako originál, ale v českm dabingu by se těžko hledali lepší lidi.Dr. House mi na Bendera celkem sedí a u ostatních se budeme muset nechat překvapit Smajlík


59 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

27.01.2009 12:15

Tak ony i ty titulky nejsou zrovna přepych třeba hned ten první díl v seriálu.Space pilot 3000. I.C.Wiener není Tomáš Zato ale I.C.Penis. Možná bych to přeložil jako Ing. Šourek. A je tam toho daleko víc.


60 | terentule

Mechanik

Avatar - terentule

27.01.2009 13:42

Tak zrovna to mi přijde přeložené pěkně...Tomáš Blbý -> To máš blbý mi přijde podobný jako I.C.Wiener ->I see wiener... :)


61 | richard

Kapitán lodi

Avatar - richard

27.01.2009 13:42

No titulky, nejsou vždy dokonalé, ale pořád lepší než český dabing, který bude vypadat možná hůř než originál.


62 | UT

27.01.2009 14:00

Problém intnernetu je, že se tam může vyslintat každý pako jako je JimboExplorer, kterej si myslí, jak není chytrej, přitom je úplně mimo mísu.


63 | Skel3ton

Lékař

Avatar - Skel3ton

27.01.2009 15:03

já newšřim že změněj narážky třeba ze Seana Conneryho na karla Gotta (to je příklad ne že pak sem budete psat že přirovnavam káju ke conerimu Smajlík ) i v komerční televizi jsem slyšel vtipky na Matta Demona (bo jak se to píše) a to jsem o něm slyšel poprvý v životě. tim co jsem napsal jsem chtěl říct něco co se mi stejně nepovedlo vyjádřit. myslel jsem tim že všichni řvem jak chcem futuramu v česku a když s tim konečně něco udělá začnem si uvědomovat negativní nasledky třeba jako zkaženej dabing (nedopust bože tuto tragedii) a nebo davy uřvaných lidi co o tom nemaj paru což mi zas nepřijde ani tak hrozný páč brzo to budou chapat taky ale nebo se jim to nebude líbit a přestanou to sledovat apak už o tom hulákat nebudou. S tim překladem souhlasim s terentuli. autor titulek pochopil význam správně a myslim že Ing. šourek by tam bylo divné Smajlík snad je to všechno co jsem chtěl říct:) Smajlík


64 | Leafy

27.01.2009 17:28

JimboExplorer: OMG! Za prvý existuje plno verzí titulků a za druhý: jak by tam asi vyznělo Tomáš Šourek?! V AJ to má dvojsmysl, a v ČJ má zas dvojsmysl "Tomáš Blbý" nebo "Tomáš Zato", si to zrovna nepochopil co?


65 | Bzzbzz

Mechanik

Avatar - Bzzbzz

27.01.2009 19:36

Hihi UT to se ti povedlo.... Smajlík


66 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

27.01.2009 23:55

I.C.Wiener je prostě I see Wiener -překlad Vidím penis. Ale o takový hovadině se bavit nebudu. Chci jen říct aby jste se naučili anglicky a sledovali to bez titulků a dabingu. Smajlík Jinak v tom není žádnej dvojsmysl, autor vám jen chtěl ukázat jak je Filip J. Fry blbej a naivní. Když to týpek co dělal titulky si vzpoměl na pomstu co provedl jednou jednomu taxikářovi. Jinak musím souhlasit s UT, ano na internetu se může vyslintat každej ale vězte, že těch slintajících pak bude daleko víc s příchodem Futurami na naše primitivní televize. A že já jsem jen jedna desetinmiliontina potencionálních slintáků. Smajlík


67 | UT

28.01.2009 11:18

JIMBO: To jsi a pravopis ti evidentně taky nic neříká.


68 | Skel3ton

Lékař

Avatar - Skel3ton

28.01.2009 16:53

no ale je v tom dvoj smysl a toto se počeštit musí když v angličtině křiči je tu ingenýr šourek (bo penis nebo jiná hovadina která se dá takto přeložit) a pro angličany to zní jako já vidim penis. ale v česku by bylo až tupé kdyby fry přišel do laboratoře a zeptal se jestli je tam vidim pennis kdyby chctěl autor chtěl jen udělat z fry blba tak by si vybral cokoliv jinýho třeba franta pivokonský Smajlík takže podle mě tam dvojsmysl je a ted nechápu to s tim taxikářem i když se tady hádáme o chujovinách aspoň je zde nějaký téma Smajlík Smajlík


69 | terentule

Mechanik

Avatar - terentule

28.01.2009 18:54

Umím anglicky, sleduju to bez dabingu a bez titulků ;). Souhlasím se Skel3tonem, takhle ten dvojsmysl podle mě vynikne víc :)


70 | mia.x

Poslíček

Avatar - mia.x

28.01.2009 20:17

Ježiš lidi, nekazte si náladu kvůli takový kravině Smajlík Já taky nejsem zrovna nadšená, že se Futurama dostala zrovna na Primu. Zkouknu pár dílů a když bude dabing stát za houby tak na to koukat nebudu... Ale taky nejsem moc optimista co se týče dabingu na Primě, když si vzpomenu na Heroes, které dabovala Prima tak to asi nedopadne nejlépe... Hlavně to obsazení mi moc nesedí, ale třeba nás Prima jednou překvapí Smajlík


71 | Fifa

28.01.2009 21:32

http://www.youtube.com/watch?v=ui9MDtWIqYc&feature=channel_page

To je ten Stránskej


Smajlík


72 | Skel3ton

Lékař

Avatar - Skel3ton

28.01.2009 22:15

to Fifa: to už tady je asi 3x a nahoře je napsáno že se jedná o fake Smajlík


73 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

28.01.2009 22:18

For mia.x: Máš úplnou pravdu, nemá cenu o tom tady slintat, stejně tím slintáním ničeho nedosáhnem. Smajlík


74 | voojta

Kuchař

Avatar - voojta

29.01.2009 21:31

heeele too.. je to krapet od tematu... ale je naka official futurama stranka??.. Smajlík .. joo a ta futurama on-line vam tu uz moc nefachci... hodne dilu nejde... kdyztak sem objevil ze sou skoro vsechny(ne ly vsechny) dili na www.ceknito.cz ... Smajlík Smajlík


75 | Tom

Majitel společnosti

Avatar - Tom

30.01.2009 09:17

voojta: Kdyby sis všimnul textu, co je nav té sekci nad seznamem, tak bys pochopil... Na ceknito.cz je hrozná kvalita, pracuju na uploadu na kvalitnější server. Oficiální web je ilovebender.com.


76 | Cerw

Poslíček

Avatar - Cerw

30.01.2009 12:01

Taky se bojim, ale snad to dopadne dobre. Originalni Futurama ma genialni dabing a uz jsem si na nej zvykl. Ale Česko ma dobry dabing, budu doufat, ze to dobre dopadne. Kazdy umi trochu menit hlas, verim, ze Martin Stránský nebude mluvit jako Dr. House. Smajlík


77 | Harry

Poslíček

Avatar - Harry

30.01.2009 13:50

Česko že má dobrej dabing Smajlík Smajlík Smajlík A na tom jsi byl kde???No co uvidí se.... ale moc nevěřím že to bude dobrý Smajlík Ale House by mi na Bendera neseděl....


78 | Papi

Kapitán lodi

Avatar - Papi

30.01.2009 14:04

Bender určitě bude mluvit jiným hlasem, než House. Pokud jste někdo viděl "Za plotem", tak Stránský tam namluvil toho želváka... Nevim jak vy, ale já jsem ho vůbec nepoznal


79 | Cerw

Poslíček

Avatar - Cerw

30.01.2009 14:31

JJ Cesko vubec nema spatny dabing. Zkus si to prirovnat, treba takovy Simpsonovi, mame myslim velmi dobry dabing. Podivej ale na Simpsonovi v originale. To je podle me hruza. Ale je to vec nazoru, kazdy ma jiny. Zatim taky nejsem nijak nadseny, docela se desim jak ten cesky dopadne. Original Futurama se da těžko překonat. Smajlík


80 | SeMeNo

30.01.2009 22:47

fajnec...ale doufám že to dá prima na svůj "Normální" program a ne na chystanou"Primu 2" protože takhle spousta lidí o Futuramu a i jiné seriály přijdou. A pak se zase všichni budou divit "Proč asi všichní sahají k warezu?" Smajlík


81 | Harry

Poslíček

Avatar - Harry

30.01.2009 23:14

No tak Simpsni jsou světlá vyjímka Smajlík Ale se starým Houmerem....


82 | JimboExplorer

Poslíček

Avatar - JimboExplorer

30.01.2009 23:15

Ten kdo viděl simpsnovi v originálním znění, neboli v originálním dabingu, říká že se mu originál líbil více než český dabing a ten kdo slyšel nejdříve český a poté originál říká opak. Je to jenom o síle zvyku. Sám si dobře vzpomínám, když jednou ČT1 změnila dabing na Houmra za jinýho člověka, ze začátku se to každýmu zdálo divný ale nakonec to splynulo, je to síla zvyku. Mám strach spíš o to že tam budou hlášky který se nedaj ani s tytulkama srovnat. Příklad: "Originál: Shut up Titulky: Drž hubu Dabing: Zmlkni ale to říkám to nejmírnější co v seriálu je. Častokrát Bendr vykřikne daleko horší nadávky. A pak jsou tma narážky na různý americký prodejny, místo toho bude Kaufland, Globus atd. Jinak věřím že intonicky bude dabing sedět, protože český dabinkáčí jsou ti nejlepší.


83 | Tygr.karlos

Kapitán lodi

Avatar - Tygr.karlos

30.01.2009 23:27

JimboExplorer: Sice často zbytečně cenzurujou, ale třeba tebou zmíněný "Zmlkni" je naprosto logická volba. Originální "Shut up" má dvě slabiky, "zmlkni" taky, "drž hubu" má už slabiky 3 a proto by tak nezapadlo benderovi do huby.
I když je fakt, že u animáků se to tolik neřeší...


84 | Skel3ton

Lékař

Avatar - Skel3ton

31.01.2009 00:35

no a i kdyby se tam navaželi do kauflandu tak neni to jedno aspon se tomu zasměje vic lidi i když muj nazor je že tam nechaj ty puvodní narážky.


85 | Cerw

Poslíček

Avatar - Cerw

31.01.2009 10:28

Verim, ze nezklamou. Jestli se to Primě povede, bude mit Futurama asi velkou sledovanost. Pral bych ji to. Smajlík


86 | Laoman

31.01.2009 11:51

Dalimil Klapka může klapnout, vím že je děda Simpson není Profesor, ale vyčkejte času, stačí ubrat senility, přidat trochu charakteru a položit hlas trochu níž. A Bohdan Tůma? ........................ Lidi to je ta nejlepší volba pro Zoidiho. Why, You asking me? No jednoduše proto, že Tůma je dabérský chameleón a hlasový ekvilibrista. Wigum je nejvěrněji nadabovaná postava ze Simpsonových. Nikdo se neumí dostat do postavy tak jako on. Klidně se vsadím s kýmkoliv z Vás že doktor bude nejlíp nadabovaný. Howgh.


87 | nibbler

Kapitán lodi

Avatar - nibbler

31.01.2009 13:03

Laoman: tiež si myslím... toho zoidyho výborne vybrali! Smajlík


88 | Cerw

Poslíček

Avatar - Cerw

31.01.2009 13:28

Zoidy a Bender maji podle me uplne unikatni hlasy. Takze doufam ze se povedou. A verim, ze Dalimil Klapka nebude mluvit profesora stejne jako dedu Simpsna. Ale volba myslim tady padla dobre. Doufam, ze nepokazi toho Zoidberga.


89 | Lenkaa29

Kapitán lodi

Avatar - Lenkaa29

31.01.2009 16:07

http://cz.youtube.com/watch?v=A5CmqC1E-Ag&feature=related


90 | Lenkaa29

Kapitán lodi

Avatar - Lenkaa29

31.01.2009 16:09

http://cz.youtube.com/watch?v=A5CmqC1E-Ag&feature=related
ale vazne tak mluvijou:D, jen si pockejte az tam bude futurama ale na zacatku jetse bude mickey mouse tak poslouchejte jak to zni:)


91 | s4ever

Kuchař

Avatar - s4ever

31.01.2009 16:47

Jestli sis nevšiml, tak ten "uječenej děda ze simsnů" normálně takovej uječenej hlas nemá Smajlík
Podle mně to mohlo dopadnout ještě hůř..


92 | Cerw

Poslíček

Avatar - Cerw

31.01.2009 17:49

No jestli to bylo na me, tak neverim, ze daberi treba Dedy Simpsna nebo Wiguma tak mluvi normalne Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík


93 | PulbY

Kapitán lodi

Avatar - PulbY

31.01.2009 18:09

jenom tak mimochodem nefunguje mi ASCII Art . nefunguje vam taky nebo jenom me???


94 | Tom

Majitel společnosti

Avatar - Tom

31.01.2009 18:19

PulbY: Moje chyba, opraveno. Smajlík


95 | popopki

Znalec

Avatar - popopki

31.01.2009 18:30

ten co mluví dědu simpsona mluví i ředitele skinnera tak podlemně když to vezme od každýho napůl tak to bude v poho Smajlík


96 | wlada1254

Lékař

Avatar - wlada1254

31.01.2009 20:42

Tak podle toho kdo to bude dabovat to vypadá na nadějně obsazený film Smajlík . Doufám že to bude tak jako v originíle.


97 | Piroman

Kapitán lodi

Avatar - Piroman

08.02.2009 19:45

Hej, narazil jsem na nemeckej dabing(asi) http://www.youtube.com/watch?v=Zliec2aSnH8&feature=related takze na tom nejhur nebudem Smajlík


98 | DeSmond

16.02.2009 15:02

To jaje zse narazil na francouzsky a je to fakt des, uplne to zraci kouzlo, totalne, kdyby mi nekdo ukazal futuramu ve francouzstine asi bych se na ostattni dily vysral....vlastne, s timhle dabingem urcite http://www.wat.tv/video/futurama-s5x10-ugwq_tr4o_.html


99 | Jirka546

Poslíček

Avatar - Jirka546

18.02.2009 13:28

to tak nemůžeš brát francouzština je děsný jazyk


100 | DeSmond

18.02.2009 22:04

Ačkoliv je francouzština složitá, je skutečně krásna, ale dulezite je ze zalezi na tom jak to ty dabery prodaj, oni prece jenom musej taky "hrat", samozrejme necekam ze napodobej original, coz nejde, ale alespon by se melisnazit, tohle mi pripada jak kdyz to cetli z fleku z papiru, zadna intonace, nic


101 | Warpig

19.02.2009 17:06

Dabovat Futuramu do češtiny je zvěrstvo. Myslím, že by zcela stačilo udělat kvalitní titulky bez hrubých chyb v překladu. Obavám se, že pro mě bude česká verzne nesledovatelná, protože jsem zvyklej na originál.


102 | DeSmond

20.02.2009 07:15

To je sice pravda a tak to bere kazd fanousek, na druhou stranu, kdybych to neznal, spatny dabing by me rozhodne neodradil a mozna bych si na nej i zvkl a povazoval bch ho za lepsi nez original (coz je samozrejme blbost), ale proste me chapejte tak, ze jde o zvyk, stejne jako treba u simpsonů


103 | EvraFon

Mechanik

Avatar - EvraFon

22.02.2009 09:56

Ja myslim ze takhle to bude v poho a jestli si myslite ze zoidy bude mit moc vysokej hlas tak urcite ne.Myslim ze se na nej daber presne hodi -prida mu na stupidite


104 | EvraFon

Mechanik

Avatar - EvraFon

22.02.2009 09:56

Je to o zvyku


105 | ukázka dabingu

23.03.2009 18:34

ukázka dabingu z Cool TV je zde:
http://www.simpsonovi.net/futurama.html


106 | OOH

03.04.2009 21:05

Tak jsem zkouknul už 3 díly na
primě cool v cz a nevím proč tu někteří furt nadávají a ještě to ani neviděli. Podle mě je dabing prostě COOL! Smajlík


107 | lila

03.06.2009 12:31

lila mi bude hrozně chybět je dobra nikdy se nedá feturama je letší než simsni a lila je dobrá vlodi kdybi tam nemněli takovou dobrou holku jako je lila tak už bi tak nebila sranda


108 | lela

03.06.2009 12:32

lela je dobrá


109 | smrtak.Dan

02.07.2010 23:43

hele je tu na netu nekde cz film


Přidat komentář

Jméno:
Smajlíci: Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík Smajlík



Sponzorované odkazy: