Autor: Tom | Datum: 20.03.2009
Hlas postavy Phillipa J. Frye, které do jeho české verze propůjčil svůj hlas český dabér Jan Dolanský, byl spolu s video-rozhovorem s tímto člověkem konečně odhalen. Uvedl ho český server iDNES.cz a v článku se můžete dočíst i to, jak je kvůli neustálému smíchu dabovat těžké. Čtěte zde.
Odkazy v komentářích mazány.
2 | Maroon
|
Vrchní byrokrat 20.03.2009 17:24 |
Já jsem naopak spokojený, líp to dle mého názoru dopadnout nemohlo. Nevím, co je na Janu Dolanském špatného, řekl bych, že dělá dobrou vizitku zatím. |
3 | mia.x
|
Poslíček 20.03.2009 17:41 |
Nevím jestli si na ten dabing zvyknu, přijde mi, že Jan Dolanský má ve skutečnosti příjemnější hlas než jakým to dabuje... No ale stejně mi to nedá abych se na to nepodívala |
4 | lub123
|
Znalec 20.03.2009 17:43 |
Oni tam píšu že chcejú konkurovat Simpsonovskému dabingu |
5 | RadimV
|
20.03.2009 17:43 |
Hlas dabera mi k postavě Frye moc nesedí. |
6 | PulbY
|
Kapitán lodi 20.03.2009 17:46 |
No ja sem taky celkem spokojenej. Proste lepsi nez original to proste bejt nemuze, |
7 | sardinek
|
Lékař 20.03.2009 17:49 |
A mě se to hodně líbí je to super a docela se mu to povedlo |
8 | L0g1n
|
Kapitán lodi 20.03.2009 18:06 |
Hoši, já vás proszě nechápu, že se vám ten dabing nelíbí. Když ste tak chytrý, bežte si Futuramu nadabovat sami. |
9 | hůdis
|
20.03.2009 18:30 |
tak s tim dabingem už sem jeden viděl, nějací dva borci to nadabovali ve dvou a rozšířili po netu |
10 | richard
|
Kapitán lodi 20.03.2009 18:51 |
No pokud chtějí konkurovat dabingu simpsonů, tak se mají co snažit. Jnak ten hla není pro Frye dobrej. |
11 | Pay
|
Kapitán lodi 20.03.2009 18:52 |
|
12 | n5ver
|
Kapitán lodi 20.03.2009 18:58 |
jaj lidi me se to nece pustit to videjko nedaly byste ho sem? |
13 | kozlick
|
Poslíček 20.03.2009 19:02 |
neni to tak hozný... hele když si to vemete homer taky mluví česky úplně jinak než anglicky a je to perfektní dabing... takže i když to neni stejnej hlas tak to půjde, zvykneme si na to..jinak podle mě ten výběr neni zas tak hroznej a ten dolanský vypadá že by mu fry moh dcl sedět |
14 | WebName05
|
Kapitán lodi 20.03.2009 19:16 |
Neřikal sem vám to?Budete sklamaný. |
15 | Pay
|
Kapitán lodi 20.03.2009 19:42 |
Já sklamanej teda nejsem |
16 | Lampu
|
Lékař 20.03.2009 19:44 |
ale prd...žádný sklamání. Jako pochybuju že si třeba zvyknu na Bendra |
17 | bender-robot
|
Lékař 20.03.2009 20:00 |
no řekl bych že jako nic moc! |
18 | L0g1n
|
Kapitán lodi 20.03.2009 20:21 |
TO Richard: Neříkám, že je nejlepší, ale to neznamená, že tu budu hláset FUUJ PRIMA TO ZKAZILA(nic proti FutuBender, jen s tebou tenhle pocit nesdílím) |
19 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 20.03.2009 20:43 |
No teda moc se mi to nelibi a myslim, ze taci co se na Futuramu divaj uz hodne dlouho, si na to nezvyknou. |
20 | rizeknakole
|
Lékař 20.03.2009 21:00 |
No dabing je celkem dobrý,ale asi si na to budu muset dlouho zvykat |
21 | Jirka546
|
Poslíček 20.03.2009 22:42 |
mně to nevadí, Mně se ten dabing docela líbí |
22 | BenderRodriguez
|
Mechanik 20.03.2009 22:50 |
Na originál je lepší, ale myslim si, že tak hrozný to snad nebude.. Jde o zvyk... No dočkáme se |
23 | Cerw
|
Poslíček 21.03.2009 09:42 |
Na originál to asi nemá ( ale možná je to tím, že prostě Frye známe jen jako hlas Billyho Westa ) - každopádně to myslím zas tak špatně nedopadlo ( nenapadá mě jméno člověka, co by se na něj hodil víc )..... Ale na Bendera a Zoidberga jsem zvědavější |
24 | semeno
|
Kuchař 21.03.2009 09:44 |
perfektní...pro mě naprosto perfektní |
25 | djsano
|
Lékař 21.03.2009 12:04 |
Podle mě je vždycky rozhodujicí, na co je člověk zvyknutý. Pokud tako jako první uslyšíte v originále a zvyknete si, pak se Vám už těžko člověk zavděčí jakýmkoliv dabingem. Naopak, pokud je někdo zvyklej na českej dabung od začátku, tak se mu to může i líbit. Jako třeba já u Dr. House. Slyšel jsem ho nejdřív v češtině a zvyknul jsem si a nevadí mi to, i když originál je lepší. U futuramy jsem zas svyklej na origo a jen hodně těžko so budu zvykat na dabing. Ale třeba u Gilmorek zkousnu i českej i origoš dabing, protože tam docela dost dobře trefili hlasy. |
26 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 21.03.2009 12:57 |
Myslím, že ta ukázka byla moc krátká na to, abych soudila, zda se to povedlo či ne. Ale myslím, že třeba Bendera trefili perfektně, protože když jsem slyšela Bendera jak mluví (myslím v originále) tak mě hned napadlo: Týjo, to je celej House! No a oni mi ho tam dali |
27 | L0g1n
|
Kapitán lodi 21.03.2009 13:03 |
http://www.youtube.com/watch?v=ui9MDtWIqYc nemyslím, že je to hlas Bendera, už jen to jméno gjl... Spíš někdo vzal ukázku z Futurami a nadaboval ji svým hlasem a pak si s tím zvukem pěkně pohrál... Ale podle mně to není hlas pravého českého Bendera. |
28 | Tom
|
Majitel společnosti 21.03.2009 13:36 |
O tom videu s Benderem jsem se už zmiňoval, že to rozhodně nemůže být pravý materiál. Na YouTube to bylo ještě v době, kdy se nedabovalo a ten hlas je naprosto přesný s hlasem Martina Stránského v roli Dr. House. Jako fanoušek House jsem viděl asi všechny epizody a dokonce mně tato věta něco říká. Někdo to prostě jen zkoušel dát k sobě, aby věděl, jak by to taky mohlo znít. |
29 | Pay
|
Kapitán lodi 21.03.2009 13:39 |
|
30 | cudla
|
Poslíček 21.03.2009 13:50 |
no tak si takhle sem to čekal nei to na poblití ale zase to nei tak dobrý jako origoš ale sem spokojenej že aspon něco,jo když sem tam viděl ten jeden obrazek v ty restauraci jak sedí fry s bendrem uz sem se na to chtěl zeptat kdyz sem to viděl poprvý ten díl ale nepřipomíná vám ta chobotnice na fryově talíři chobotnici co měla bejt v praze?? |
31 | Teenka
|
Poslíček 21.03.2009 14:19 |
No tk jasný...Může to bejt lepší...ale zase nečekala jsem že to bude tak dobrý |
32 | Psychotic
|
21.03.2009 14:50 |
Mně se to teda moc nelíbí... nemohl by Frye dabovat někdo dvacetiletej (nebo někdo kdo umí hlas dvacetiletýho napodobit, viz. Billy West). Na Bendra bych hodil toho, co dává Bruce Willise :-) |
33 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 21.03.2009 15:13 |
Popravdě řečeno, já se nejvíc bojím toho, co nám udělají se Zoidym a jeho HUDUDUDUDU! |
34 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 21.03.2009 15:29 |
No a jak myslíte, že usdělaj profesora? Dobré zprávy všem! V češtině to prostě nezní tak dobře. |
35 | L0g1n
|
Kapitán lodi 21.03.2009 18:18 |
Místu Zoidiho Hududu tam bude Vrků Vrků |
36 | Pay
|
Kapitán lodi 21.03.2009 18:50 |
Podle mě českej Fry bude jinej ale i tak se mě bude líbit, otázka co udělaj s ostatníma,....nejvíc mě zajmá Zoidy a Bender |
37 | kitty
|
Kuchař 21.03.2009 20:36 |
Jo, to já sem taky zvědavá na Frye, páč Billy West mluví hodně nosově, ale tohle bude o dost hlubší hlas... |
38 | Pay
|
Kapitán lodi 21.03.2009 22:07 |
Já myslím že českej dabing může přebít aj ten anglickej |
39 | L0g1n
|
Kapitán lodi 21.03.2009 22:39 |
Dobrá. dobrá omlouvám se. Už sem se bál, že budu potrestán banem... Ale pokusím se z toho vytáhnout zvuk a smíchat to s videem z futurami to by už šlo ne? |
40 | Tom
|
Majitel společnosti 21.03.2009 22:41 |
Vykašli se na to, to by ti jen dlouho trvalo. ;) Ban bych rozhodně nedal za něco takového... To je moje osobní věc, já s tím člověkem nechci mít nic společného a ani myšlenka na jeho stupiditu a desítky dalších nehezkých vlastností, co bych mohl jmenovat, mi nedělá dobře. |
41 | L0g1n
|
Kapitán lodi 21.03.2009 22:44 |
Aha, do toho se plíst nebudu, to je tvoje soukromí. To video zabere jen chvíli vybrat scénku z futurami, dát tam zvuk a je to :) |
42 | Tom
|
Majitel společnosti 21.03.2009 22:45 |
Ale nedělej to, ještě by přiběhl a oháněl se autorským právem a byl by hrdý na to, že jeho návštěvníci stojí za ním a tak dál... |
43 | Bleyamblle
|
Mechanik 21.03.2009 22:46 |
Lidove....tak myslim ze se jim dabing povedl....teda bender se mi zda nejlepsi a zoidy nejhorsi...ale uvidime... |
44 | L0g1n
|
Kapitán lodi 21.03.2009 22:51 |
Tak dobře, přemluvil si mne |
45 | L0g1n
|
Kapitán lodi 21.03.2009 22:55 |
Stejně nejlepší Profesora dabuje ten. kdo daboval Dědu Abe Simpsona |
46 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 21.03.2009 23:02 |
No uvidíme jak dabing dopadne, ale myslím, že budu mít pořád raději originál, páč na ten jsem si už zvykla a to, že dabing trefí uplně suprově se stane málokdy (báječný je dabing např. u Červenýho trpaslíka, kde téměř není poznat rozdíl mezi Aj a Čj, a u Simpsonů je čeština 100% lepší) takže nezbývá nic jinýho než čekat (10 dní!!!) |
47 | L0g1n
|
Kapitán lodi 21.03.2009 23:14 |
Muhehe stejný příspěvek mi před chvílí smazal TOM :) |
48 | Nalim
|
Kuchař 21.03.2009 23:17 |
aha ....ale ten dabing je strasnej:( to asi nedam |
49 | Tygr.karlos
|
Kapitán lodi 22.03.2009 08:44 |
Můžu se zeptat proč mi tady neustále mažete odkaz na simpsonovi.net? Je tam dost velká ukázka z dabingu. Jestli máte potřebu zadržovat informace tak je to pěkná kokotina a silně jste u mě klesli |
50 | PulbY
|
Kapitán lodi 22.03.2009 09:34 |
tak sem se kouk na to video. z simsponovi.net a hodne me prekvapila ta leela ta se jim podle me povedla. bender je taky dobrej. zoidberg taky jeste jde . ale jak je mozny ze lidi z webu o simpsnech si tam pozvali na natoceni reportaze o futurame. a lidi z nej ceskyho webu o futamane tam nepozvou |
51 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 10:23 |
Tom má k tomu osobní důvody. |
52 | Tygr.karlos
|
Kapitán lodi 22.03.2009 10:33 |
Jenže je škoda, že kvůli tomu se pak lidi nedozví zásadní informace k dabingu. Pochybuju, že na stránky o simpsonech chodí nějak víc futuramáků, já ten odkaz taky získal z jednoho fóra. Takže konkurencí bych to nenazval, navíc na promyšlenost těhle stránek jinej futu-web nemá |
53 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 10:41 |
Stejně, až Tom přijde, smaže vám ty linky |
54 | Tygr.karlos
|
Kapitán lodi 22.03.2009 10:47 |
Pokud Tom vysvětlí svoje pohnutky, tak se možná ani neuchýlím ke spamu |
55 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 22.03.2009 10:48 |
Stejně lidi, tohle máte jen studiový verze, myslím, že až k tomu přidají pozadí a další zvuky, tak to bude znít úplně jinak... a těch 10 dnů snad vydržím! |
56 | ondrav
|
Poslíček 22.03.2009 10:50 |
Nic proti primě, ale na čt nadabovali Simpsony mnohem líp. zkrátka , ten překlad je hroznej. |
57 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 10:51 |
TO Tygr.karlos: Tom napsal: To je moje osobní věc, já s tím člověkem nechci mít nic společného a ani myšlenka na jeho stupiditu a desítky dalších nehezkých vlastností, co bych mohl jmenovat, mi nedělá dobře. |
58 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 10:52 |
To ondrav: njn přečti si to co sem psal na začátku komentářů: |
59 | byfo
|
Znalec 22.03.2009 11:51 |
jj,to už jsem viděl.........no dle mýho názoru to mohlo dopadnout hůř,ale nějak mě tím taky neoslnily.Takže za Frye nedávám ani palec nahoru a ani dolu.Počkám si na další postavy.Budu schopnej překousnout hodně,ale u Zoidyho budu nejpřísnější:) |
60 | masw
|
22.03.2009 11:53 |
Nebylo by lepší pozvat si do čech Westa, DiMaggia a Lauren Tom a Katey Sagal (její sexy hlas v cz bohužel neuslyším a to mě štve :D ) a naučit je česky ať nám to nadabují, a teď méně idiotska verze, že by coolka vypsala konkurz na lidi z Čr s podobnými hlasy, ať jsou všichni spokojení. To už asi do prvního nestihnou, takže zase méně idiotské to nebylo. :) |
61 | as
|
22.03.2009 12:08 |
masw: Hodně idiotský nápady :-) |
62 | Pay
|
Kapitán lodi 22.03.2009 12:23 |
Jo nevíte někdo kde se můžu mrknout jak jsou nadabovaní ostatní z futurami, ve videu je jen jak dabovali Frye,...jestly to někdo ví tak ať sem napíše koment s odkazem předem dík |
63 | masw
|
22.03.2009 12:24 |
As: dělám co mužů, ale větší idiot, než lidé z vedení Foxu, kteří nám lehko nedopřejí 6. sérii, být nemůžu. :) |
64 | Ses
|
22.03.2009 12:27 |
Dabing se mi docela líbí, ale koho pokazili hrozně moc je Zoidberg. Hlas docela ujde, ale to, že nadabovali i jeho zvuky (viz padání auta z mostu), tím mě dost naštvali a vzali tím Zoidbergrovu osobnost... |
65 | Tom
|
Majitel společnosti 22.03.2009 12:27 |
Odůvodnil jsem to tou zprávou, co vytáhnul L0g1n. Není to nic takového, že by to byla konkurence... A žádného krypla, který se podepisuje "Ondřej Toms - autor stránek" tam nepozvali, ten se tam zas nějak vetřel. Nebudu jmenovat, ale jsem v kontaktu s člověkem, který má na uvedení Futuramy do češtiny velký podíl a bohužel jsem s touto žádostí o domluvení návštěvy přišel zřejmě pozdě. Navíc jsem z úplně opačného konce republiky, takže by to stejně bylo asi trochu těžké uskutečnit. A co víc - nepochopím, proč tam vůbec píše o Futuramě, jen zařizuje tomuto seriálu větší podíl fanoušků, jako je vidět na jeho webu a už jenom za to bych mu vrazil. Měl bych začít psát o Simpsonech, ať nejsem pozadu? |
66 | Durex
|
Poslíček 22.03.2009 12:29 |
No nevim mohl toho Fraye dabovat i nekdo jiny ale co stim nadelame. Jan Dolansky je dobry daber a nechci mu lezt do zeli ale jak vsichni vime Futuramu jsme slyseli jen v Anglictine a Frayuv hlas ktery mu propujcil Billy West je proste neprekonatelny.No uvidime snad si na to zvykneme. |
67 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 13:27 |
Ach, néé. Durex má stejný avatar |
68 | lub123
|
Znalec 22.03.2009 14:09 |
Tom hodim to video na ceknito ten odkaz ti uz vadit dufam nebude |
69 | Tom
|
Majitel společnosti 22.03.2009 14:20 |
Jde o to, že tady fakt nechci nic jeho... |
70 | Durex
|
Poslíček 22.03.2009 15:03 |
To diky me mas stejny avatar ja ho tu uploadoval na web. |
71 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 16:09 |
neee |
72 | Jeretetetetetetetetetetdetetetetetbjkguo
|
22.03.2009 16:36 |
Taky tam budou vysílaný Junovi(junovi.estranky.cz). Profesionální dabing!!! A jinak-ten dabing je super čuper |
73 | Durex
|
Poslíček 22.03.2009 17:21 |
Ale jo LOg1n nebyt me ze jsem se tu registroval tak ten avatar nemas. |
74 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 17:48 |
Ale já mám avatar pěknej, ale ty rozplázlej |
75 | Psychotic
|
22.03.2009 18:49 |
Změna názoru :-) Dabing je dost povedený, k ničemu nemám výtky, ani proti Zoidbergovi ne. |
76 | Pay
|
Kapitán lodi 22.03.2009 19:14 |
Vyhlašuju soutěž: Kdo napíše poslední koment |
77 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 20:01 |
Hmm, žeby přikázání ke spamu? |
78 | L0g1n
|
Kapitán lodi 22.03.2009 20:02 |
PS: Sem poslíček, ou jé :D |
79 | Leela1
|
Mechanik 22.03.2009 20:19 |
podle mě je divný slyšet takovej ten přiblblej hlas frye |
80 | mia.x
|
Poslíček 22.03.2009 21:33 |
Teda ten dabing mě vážně překvapil, vůbec to nezní špatně |
81 | Durex
|
Poslíček 23.03.2009 06:06 |
Posledni |
82 | Durex
|
Poslíček 23.03.2009 06:07 |
Reknu vam ten Fray jeste ujde ale neumim si predstavit toho bendera stim hlasem Dr.House to fakt nemuzu prekousnout. |
83 | Lampu
|
Lékař 23.03.2009 08:37 |
heh 90 hlas |
84 | Pedevade
|
Lékař 23.03.2009 11:54 |
posledni |
85 | Pedevade
|
Lékař 23.03.2009 12:10 |
ale ten dabing je hroznej... doufam ze aspon ty zoidbergovi vuky zustanou v originale |
86 | Pedevade
|
Lékař 23.03.2009 12:10 |
zvuky* |
87 | Pay
|
Kapitán lodi 23.03.2009 13:51 |
Češi byly vždycky jiní |
88 | Pay
|
Kapitán lodi 23.03.2009 13:55 |
Fakt mě zajmá jak budou dabovat hlášky jako: Vítej ve světě zítřka! |
89 | Lord_Otto
|
Mechanik 23.03.2009 14:54 |
me prijde ze ten fry je dost dobrej na to jak je to tezky |
90 | Pay
|
Kapitán lodi 23.03.2009 15:05 |
Podle mě je nejtěžší Bender na dabing |
91 | Pay
|
Kapitán lodi 23.03.2009 15:06 |
Nejlehčí je asi Scruffi |
92 | Pay
|
Kapitán lodi 23.03.2009 15:08 |
Já se snad nedočkám, každej den se těším až příjde Česká Futurama |
93 | Pay
|
Kapitán lodi 23.03.2009 15:10 |
100koment Wow supr |
94 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 23.03.2009 16:43 |
101 |
95 | Lampu
|
Lékař 23.03.2009 18:43 |
ouu shit |
96 | Arachno
|
Mechanik 23.03.2009 19:33 |
Sice na seriály sou češi hrozný ale snad bude Futurama výjimka! Musíme doufáát!! |
97 | Arachno
|
Mechanik 23.03.2009 19:33 |
Sice na dabing seriálů sou češi hrozný ale snad bude Futurama výjimka! Musíme doufáát!! |
98 | Arachno
|
Mechanik 23.03.2009 19:34 |
jo a tvařte se,že tu neni komentář #103 |
99 | Lampu
|
Lékař 23.03.2009 20:13 |
Arachno: jako nemůžu říct že sme nejlepší ale nejhůř na tom nebudem...Simpsonovi se nám povedli |
100 | Durex
|
Poslíček 23.03.2009 21:27 |
107 posledni |
101 | Pedwiik
|
23.03.2009 21:36 |
ja sem to slysel spanelsky nebo co to bylo za jazyk na youttube :DDDDD tam byl zoidberg docela zajimavej :D |
102 | Tom
|
Majitel společnosti 23.03.2009 22:01 |
Ty nesmyslné komentáře co nejdřív smažu, přestaňte tu spamovat jen, od toho je chat. |
103 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 24.03.2009 00:17 |
Naopak český dabing je celoevrepsky jeden z nejlepších. Protože narozdíl od jiných zemí vybírají češi i ty dabéry tak, aby se hodili k herci/postavě. Myslím, že nakonec i čeština u Futuramy bude kvalitní a časem si na ni zvykneme i my, kteří jsme vychovaní na originálu |
104 | kozlick
|
Poslíček 24.03.2009 10:35 |
No tak jako povedli se jim celkem všichni co sem poslouchal, ale určitě nejvíc trefili Bendera (paradoxně) no ale co mi teda vadí je Zoidberg.. to je strašný... |
105 | Durex
|
Poslíček 24.03.2009 14:59 |
OMG Cekal jsem ten cesky dubbing lepsi aaaaaaaaaaaaaa jak sem to slysel tak se mi chtelo zvracet.No na to jestli si zvyknu tak to opravdu nevim. |
106 | MagieCZ
|
24.03.2009 15:45 |
Presne, kdyz posloucham hlasy i ostatnich je mi na zvraceni. Zlata Perla Group |
107 | PulbY
|
Kapitán lodi 24.03.2009 16:01 |
jinak lidi nevite jestli prima koupila i futu filmy??? |
108 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 24.03.2009 16:40 |
to by mě taky zajímalo, jediný co vím, že až futuramu odvysílají, tak ji budou dávat znovu od začátku. |
109 | Capa
|
24.03.2009 17:53 |
Já myslim že jsem někde čet že futu filmy koupily taky |
110 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 24.03.2009 18:05 |
Kolikokoli: No já si teda na nic zvykat nehodlám. |
111 | Drat
|
Poslíček 24.03.2009 18:51 |
Tak nevim co na to napsat. Překvapilo mě to |
112 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 24.03.2009 19:47 |
Drat: Zvláštní, když každou postavu dabuje někdo jinej (CZ) tak zní hlasy podobně, ale když 10 rolí mluví jeden člověk (Billy), tak to zní různě |
113 | Durex
|
Poslíček 24.03.2009 19:54 |
Jako ja vim ze to nebude stejne a vedel sem to uz kdyz sem slysel ze bude v cestine ale proste nevim no Original Anglicke Hlasy jsou nejlepsi. |
114 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 24.03.2009 21:56 |
8 dní!!! |
115 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 24.03.2009 21:57 |
klkkkl: Když nechci, tak nechci! |
116 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 24.03.2009 22:00 |
KLKKL: Taky proto, že je Billy mnohem lepsi nez vsici cesti daberi! |
117 | FutuBender
|
Kapitán lodi 25.03.2009 12:49 |
TOM: hele nejak mi tahle stranka blbne.. Vzdycky jeden den de asi tak na pul hodiny a pak 2 dny nejde.. Je to moje chyba nebo to tu ma jeste nekdo jinej??? |
118 | Lord_Otto
|
Mechanik 25.03.2009 13:15 |
vsadil bych se ze Leelu bude dabovat Valerie Zavadská |
119 | terentule
|
Mechanik 25.03.2009 13:31 |
tak mě se to docela líbí :). jak už se tu říkalo, simpsonovi mají taky jiný hlasy než v originále, a nikomu to nevadí, protože to velká část v originále ani neslyšela a když, tak jsou stejně zvyklí na náš :). Hlavní je, aby ty hlasy byly "tak nějak" podobný (například místo vysokýho, aby nebyl hlubokej hlas :D) a aby různý důrazy, intonace a jiný pazvuky odpovídaly :). A ještě samozřejmě obsah a procítění... |
120 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 25.03.2009 16:35 |
Sipsni v originále to je fakt děs... |
121 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 25.03.2009 16:35 |
Simpsni v originále to je fakt děs... |
122 | byfo
|
Znalec 25.03.2009 17:07 |
už jen týden:))) |
123 | tony_montana
|
Mechanik 25.03.2009 18:31 |
tohoto som sa bal tie hlasy k futurame vobec nejdu fuj!skazili to... |
124 | wlada1254
|
Lékař 25.03.2009 19:40 |
tak ten hlas Dolanskeho mi k k Fryovi vubec nesedi, doufam ze Bender bude lepsi. Ale i tak se na to podivam |
125 | L0g1n
|
Kapitán lodi 25.03.2009 20:41 |
Asi si pořídím SPAM BOTA:Hoši, já vás proszě nechápu, že se vám ten dabing nelíbí. Když ste tak chytrý, bežte si Futuramu nadabovat sami. |
126 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 25.03.2009 20:44 |
To je hrozny jak nikdo jeste neslisel Benderuv, Leelin, Zoidberguv a profesoruv dabing.. |
127 | L0g1n
|
Kapitán lodi 25.03.2009 20:48 |
Nikdo? Snad všichni na jedné nejmenované stránce. |
128 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 25.03.2009 20:58 |
Pravda.. |
129 | Pay
|
Kapitán lodi 25.03.2009 21:19 |
Fry = super |
130 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 25.03.2009 21:24 |
a ty názvy epizod, upa předělali! |
131 | byfo
|
Znalec 25.03.2009 21:37 |
tak náhodou jsem příjemně překvapenej............ani Zoidy nedopadl zrovna špatně................čekal jsem to daleko horší |
132 | terentule
|
Mechanik 25.03.2009 21:53 |
Kolikoli: no to je překvapení...těžko by to mohli nepředělat...hlavně už i názvy v titulkách byly předělaný...(teda, aspoň ty moje, ale myslím, že tolik verzí nebude :)) |
133 | L0g1n
|
Kapitán lodi 25.03.2009 22:09 |
Pay: Neslyšel s měkkým i, že se nestydíš :D |
134 | IloveLeela
|
Poslíček 25.03.2009 22:16 |
no já nevim... myslim, že jenom stačilo vybrat správně hlasy, tak jak znějí v originále, ale na to českej dabing z vysoka ser..... KAŠLE! |
135 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 25.03.2009 22:19 |
terentule: no, ale všecky názvy, který byly v titulkách s evíceméně podobali, ale teď? 2. díl - Na měsíc a dál, 3. díl - Nejlepší přítel robota, 4. díl - Marná vesmírné lásky snaha |
136 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 25.03.2009 22:19 |
teď čučim: víceméně podobaly ... |
137 | terentule
|
Mechanik 25.03.2009 22:42 |
IloveLeela: to podle mě není pravda, mluvilo se, že se budou snažit najít co nejlepší (ano, já vím, že to že to řeknou neznamená, že to tak bude, ale i tak :)). a přijde mi naivní, že by hledali dabéry jen podle hlasů...i dabérů je omezené množství, a v tom ohledu vybrali nejlépe odpovídající :). nebudou kvůli tomu odposlouchávat celou ČR a porovnávat :). |
138 | ondrav
|
Poslíček 26.03.2009 06:26 |
terentule: souhlasim, i kdyz sem v predchozim prispevku napsal ze dabing je hroznej, ted skoro rikam opak. Je opravdu tezke najit dobre dabery a CT, kdyz dabovala Simpsony a treba pratele, nedlalo se nic zkazit (temer). Simpsonovi v ceskem prekladu znely lip nez v originale a pratele, ty uz mely predem dane hlasy slavnymi herci. Do st 1.4. jeste chvilka je, ale snad to nebude tak hrozne jak to tu vsichni pisou... |
139 | Mr.Mouse
|
Lékař 26.03.2009 17:15 |
vyděl sem reportáž z dabingu ZOIBERG byl děsnej ale pan profesor ten me fostal |
140 | Mr.Mouse
|
Lékař 26.03.2009 17:15 |
dostal |
141 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 26.03.2009 17:28 |
Mě teda taky dostal.. |
142 | Pay
|
26.03.2009 17:48 |
Kde na ty reporty z futurami furt chodíte, já nemůžu nic najít. |
143 | Pay
|
Kapitán lodi 26.03.2009 17:51 |
Někdo se za mě vydává, nebo má stejnou přezdívku jako já to je drzost! Tenhle článek je dost oblíbenej, ale už bych udělal další 150 komentů stačí. |
144 | IloveLeela
|
Poslíček 26.03.2009 17:56 |
no.. vlastně se tu dohadujeme a neviděli sme nikdo ani jeden díl.. to co sme všichni viděli byly jen rozpracované verze, takže možá, že ti co to teď chválej budou po prvních shlédnutejch dílech nadávat a naopak |
145 | Jorssk
|
Mechanik 26.03.2009 19:01 |
Uvidíme jak to dopadne, nevypadá to zase tak špatně. Doufám že to někdo bude natáčet abych si to archivoval na pc :). |
146 | kozlick
|
Poslíček 26.03.2009 19:39 |
Někdo tady psal, že až se kt omu daj zvuky okolí a různej podobnej bordel okolo, že to bude lepší.. asi to tak je, jeddinej zoidy mohl bejt lepší, ale zase mi řekněte kdo má podobnej hlas jko billy west když dabuje zoidyho? v čr ho podle mě nenajdete a když jo tak neumí dabovat |
147 | G.Farnsweerth
|
Kapitán lodi 26.03.2009 20:40 |
Dabovat neni tak těžká věc ne? |
148 | honzaa
|
26.03.2009 21:48 |
Fry a Leela skvělý...ale Bender totálně zkurvenej |
149 | Kolikokoli
|
Kapitán lodi 26.03.2009 21:53 |
kozlick: jj to sem psala já |
150 | Durex
|
Poslíček 26.03.2009 21:55 |
Na P... |
151 | markwy
|
26.03.2009 22:28 |
Tak jsem videl upoutavku na Futuramu. Jako neni to zle, ale vazne enchapu, proc maji stale tendenci u Bendera pouzivat "roboticky" hlas. Jako mozna to je tim, ze jsme od ceskeho Bendera slysel asi jen dve slova, ale ten dabing se ke lstivemu Benderovi nehodi :) |
152 | nibbler
|
Kapitán lodi 27.03.2009 08:57 |
Nejak moc super to neni. Ale mohlo to byť aj horšie. |
153 | Pay
|
Kapitán lodi 27.03.2009 10:35 |
Ta upoutávka na Futuramu mě moc neupoutala |
154 | zemla
|
Mechanik 27.03.2009 12:55 |
málem jsem se poblil |
155 | Lampu
|
Lékař 27.03.2009 15:26 |
já si myslim že to bude dobré...ale prostě na čekého Bendera si nezvyknu a nezvyknu :(. Jinak si myslím že se jim to povedlo |
156 | Lampu
|
Lékař 27.03.2009 15:26 |
a je blbé že profesor má stejnej hlas jako děda Simpson |
157 | IloveLeela
|
Poslíček 27.03.2009 16:19 |
jo.... to mě taky s*re... profesor je stejnej jak děda Simpson |
158 | Papi
|
Kapitán lodi 27.03.2009 16:44 |
Ta upoutávka na primě nic moc... Doufám, že je ten dabing dělanej jen na upoutávku, jakej dělaj třeba v kinech. Jinak hlas Farnswortha mi tolik nevadí, něco takovýho jsem od Klapky čekal. |
159 | Papi
|
Kapitán lodi 27.03.2009 16:46 |
Špatná zpráva pro ty, co mají DIGI-TV: |
160 | popopki
|
Znalec 27.03.2009 19:26 |
chce se mi z toho plakat ale docela trefili brannigana a frye jinak nic moc no dám asi přednost originálu |
161 | Durex
|
Poslíček 27.03.2009 19:46 |
JJ Original 4Ever |
162 | marty515
|
Mechanik 27.03.2009 20:03 |
podle toho co jsem zatim slyšel tak je to hrozný |
163 | Pay
|
Kapitán lodi 27.03.2009 20:05 |
No není to jak originál ale stejnak se na každej díl budu dívat tak 100x |
164 | IloveLeela
|
Poslíček 27.03.2009 20:08 |
COŽE!!! K*RVA, P*ČA, DO PRD*ELE.... JÁ SE Z TOHO... JÁ MAM DIGI TV! |
165 | Pay
|
Kapitán lodi 27.03.2009 21:08 |
Tak si počkej až to bude na inťasu, já taky nebudu chytat Primu COOl. |
166 | IloveLeela
|
Poslíček 27.03.2009 21:11 |
jo jasný neboj! počkám si |
167 | kozlick
|
Poslíček 27.03.2009 21:45 |
cže?!?! já jim vyhodim do vzduchu rozvodnu hajzlům... ještě že to jde na settop boxu |
168 | kozlick
|
Poslíček 27.03.2009 21:55 |
mimochodem tolik komentářů u novinky snad ještě nebylo ne?? |
169 | IloveLeela
|
Poslíček 27.03.2009 22:06 |
ááá.... taky DigiTV!! zmrdi co? |
170 | Drat
|
Poslíček 27.03.2009 23:22 |
Už abych si začal schovávat kladiva - až to nepojede, tak budu mit opravdu chuť ten STB ,,rozebrat'' (2. multiplex u mě běží sotva pár hodin týdně...kdyby tak na Futuramu zvyšovali výkon vysílače). Jinak na ty hlasy si už trochu zvykám, ale kdoví co se bude linout z TV - ono to určitě někdo bude ještě dolazovat a buď to bude znít perfektně, nebo hrozně. Nechám se překvapit. Snad mě mile překvapí aspoň STB a uvidim aspoň jeden díl CZ futuramy v kuse bez výpadků. Těšim se jak Zoidy na jídlo přilepený na krabici! |
171 | IloveLeela
|
Poslíček 27.03.2009 23:23 |
jo... a všimli ste si, že Bendera dabuje Dr. House...? |
172 | nibbler
|
Kapitán lodi 28.03.2009 11:17 |
Ilovellela: Ty si ale skorá. |
173 | lub123
|
Znalec 28.03.2009 11:24 |
On je chlapec |
174 | IloveLeela
|
Poslíček 28.03.2009 12:28 |
nibbler: jo.. sem chlapík... a co znamená slovo skorá?? |
175 | byfo
|
Znalec 28.03.2009 12:41 |
jako že máš fakt postřeh.................myslím,že to totiž ví asi každej :) |
176 | byfo
|
Znalec 28.03.2009 12:43 |
jinak nevím jestli jsem blbej,ale kde byla možnost slyšet Zappa????ten by mě totiž dost zajímal |
177 | IloveLeela
|
Poslíček 28.03.2009 12:52 |
jo.... to nevim, aůe někde sem ho slyšel...zkus YouTube |
178 | sardinek
|
Lékař 28.03.2009 17:30 |
Poslední!!!! chichichi je dobré si počkat |
179 | IloveLeela
|
Poslíček 28.03.2009 19:26 |
tak poslední?? asi ti zkazim radost.... ikdyž se to nedělá a můžeš říct, že to neplatí.... ale znáš to |
180 | Durex
|
Poslíček 29.03.2009 22:21 |
njn |
181 | sardinek
|
Lékař 04.04.2009 14:07 |
tak a zase sem něco napíšu ať vás předčím |
182 | darkstar
|
Poslíček 04.04.2009 22:31 |
je to dost dobrý dabing...podle mě |
183 | bombic
|
Mechanik 06.04.2009 17:21 |
Myslel jsem že bude horší. |
184 | IloveLeela
|
Poslíček 06.04.2009 21:10 |
jak vůbec nevěděj a píšou sem, ikdyž nechtěj bejt poslední |
185 | sardinek
|
Lékař 07.04.2009 15:04 |
Fakt sázka? |
186 | darkstar
|
Poslíček 07.04.2009 15:18 |
vpodstatě je mi jedno kdo to dabuje.hlavní je že to zní dobře. ale na druhou stranu je dopbré být v obraze |
187 | IloveLeela
|
Poslíček 07.04.2009 15:49 |
a vo co sardinku?? |
188 | sardinek
|
Lékař 07.04.2009 19:51 |
Já nevím třeba o pivo nebo radši o flašku piva |
189 | IloveLeela
|
Poslíček 07.04.2009 20:21 |
OK! tak o lahváčka |
190 | L0g1n
|
Kapitán lodi 07.04.2009 22:08 |
4te to tu někdo eště? A nejsi poslední |
191 | IloveLeela
|
Poslíček 08.04.2009 14:25 |
no já to čtu a pslední budu!! de mi o pivsona! |
192 | mira830
|
Mechanik 10.04.2009 09:48 |
já myslím že jan dolanský k fryovi sedí |
193 | IloveLeela
|
Poslíček 10.04.2009 18:08 |
hmm |
194 | IloveLeela
|
Poslíček 12.04.2009 21:40 |
tak prej sem vyhrál sardinku! co? |
195 | Vojta
|
19.04.2009 22:04 |
Co se tyce dabingu pripady mi naprosto nepovedeny, ja ktery si zvykl na futuramu |
196 | IloveLeela
|
Poslíček 25.04.2009 22:16 |
fíhaa |
197 | Obscuro
|
Vrchní byrokrat 31.05.2009 19:23 |
Hermes jako ostravák je skvelej napad a Dolanský je ještě mozna lepsi nez original nemo srovnatelny |
198 | sardinek
|
Lékař 20.06.2009 11:48 |
A nevyhrál mimochodem není to Ostravský přízvuk ale Brněnský |
199 | skrafy
|
Kokot 19.07.2009 11:07 |
fryuv hlas je náhodou dobrej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
200 | sardinek
|
Lékař 19.12.2009 10:42 |
Vyhrávám |
201 | Amylee
|
Vrchní byrokrat 28.08.2010 10:13 |
mě se líbí jak Dolanský Frye dabuje....dodává mu takovou energii. Nevím...myslím, že kdyby na mě Dolanský mluvil tímhle hlasem tak jsem v sedmém nebi. Je sice pravda že originál je lepší....mimochodem, to je vždycky, ale Dolanský má svoje kouzlo v podobě Frye...:-) fakt se mi to líbí., mimoto na prima cool skvěle dabuje ty upotávky na filmy atp. :.-) vždycky se u toho pobavím |
202 | Mike
|
11.08.2011 21:24 |
Musím se přidat k téhle debatě o českém dabingu Futuramy, Jan Dolanský dabuje Frye podle mě VÝBORNĚ.... CELÝ seriál se mi strašně líbí, řekl bych, že už i víc než Simpsonovi .... Celá stanice Prima Cool je díky Hlasu Jana Dolanského velice zábavná, jak píše uživatel nademnou " Amylee " ... " Vždycky se u toho Pobavím " :) |
Přidat komentář
Sponzorované odkazy:

Podle toho jak mluví herci normálně se to opravdu nedá posoudit
tak chlapci veľa štastia
spíš naopak, nic lepšího nás potkat nemohlo
odkud to pan kaplický asi zkopíroval
...to je fakt strašné
1 | FutuBender
Kapitán lodi
20.03.2009 17:13
JOJOO prvni!! poprvi!! a ten hlas ma strasnej ten daber!!